Η αληθινή ιστορία πίσω από το μολύβι “Too cool to do drugs”

DSC_4961_1500-640x424

H εταιρεία “the Bureau for At-Risk Youth” είχε την ιδέα να παράγει μολύβια με το σλόγκαν “Too cool to do  drugs”. Σε ένα άρθρο του 1998 των new York Times, αποκαλύπτεται ότι τα μολύβια αυτά αποσύρθηκαν μετά από την καταγγελία του 10χρονου τότε Kodi Mosier που παρατήρησε το διασκεδαστικό πρόβλημα. Τα μολύβια όσο τα έξυνες άλλαζαν το μήνυμα από Too cool to do drugs, σε cool to do drugs, σε do drugs και στο τέλος  drugs.

Η εταιρεία αναγκάστηκε να τα αποσύρει και να φτιάξει νέα που να είναι το μήνυμα ανάποδο και να καταλήγει όσο το ξύνεις σε ”Too Cool.’

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *