Φωτογραφίζοντας τους κολοσσούς του κόσμου

Σε ένα άγαλμα μπορεί να αποτυπωθεί με τον πιο ρεαλιστικό τρόπο μία ολόκληρη ιδεολογία.

Στη σειρά “Colosses“, ο Fabrice Fouillet αποτυπώνει στον φακό της φωτογραφικής του μηχανής τα πιο εντυπωσιακά αγάλματα στον κόσμο, σύμβολα μίας ολόκληρης χώρας.

Τοποθετημένοι στο κέντρο της πόλης, στα σύνορα αυτής αλλά και ανάμεσα στην ερημιά, οι Κολοσσοί φαίνεται να δένουν αρμονικά με το περιβάλλον τους και να μαρτυρούν την επιθυμία του ανθρώπου να δηλώσει στον μέγιστο βαθμό τα όσα πιστεύει.

Guan Yu, Yuncheng, China, 262 ft, built in 2010Το άγαλμα του Guan Yu, στο Yuncheng της Κίνας. Ανεγέρθηκε το 2010 και έχει ύψος 80 μέτρα.

Grand Byakue, Takazaki, Japan, 137 ft, built in 1936Grand Byakue, στο Takazaki της Ιαπωνίας. Ανεγέρθηκε το 1936 και έχει ύψος 42 μέτρα.

Ataturk Mask, Buca, Izmir, Turkey, 132 ft, built in 2009Το πρόσωπο του Ατατούρκ, στο Buca της Σμύρνης, στην Τουρκία. Χτίστηκε το 2009 και έχει ύψος 40 μέτρα.

Christ the King, Świebodzin, Poland, 120 ft, built in 2010Χριστός ο Βασιλέας, στο Świebodzin της Πολωνίας. Ανεγέρθηκε το 2010 και έχει ύψος 36 μέτρα.

African Renaissance Monument, Dakar, Senegal, 161 ft, built in 2010Το Μνημείο της Αφρικανικής Αναγέννησης, στο Ντακάρ της Σενεγάλης. Ανεγέρθηκε το 2010 και έχει ύψος 49 μέτρα.

Christ Blessing, Manado, Indonesia, 98.5 ft, built in 2007Ο Ευλογών Χριστός, στο Manado της Ινδονησίας. Ανεγέρθηκε το 2007 και έχει ύψος 30 μέτρα.

Mao Zedong, Changsha, China, 105 ft, built in 2009Ο Μάο Τσετούνγκ, στο Changsha της Κίνας. Ανεγέρθηκε το 2009 και έχει ύψος 32 μέτρα.

Mother of the Fatherland, Kiev, Ukraine, 203 ft, built in 1981Mother of the Fatherland, στο Κίεβο της Ουκρανίας. Ανεγέρθηκε το 1981 και έχει ύψος 62 μέτρα.

The Motherland Call, Volgograd, Russia, 285 ft, built in 1967Το Κάλεσμα της Πατρίδας, στο Volgograd της Ρωσίας. Ανεγέρθηκε το 1967 και έχει ύψος 87 μέτρα.

Οι άνθρωποι που συμπεριλαμβάνει ο Fouillet στο έργο του είναι σκόπιμα εκεί, μικροσκοπικοί, πλάι στα γιγάντια δημιουργήματα. “Το δημιούργημα και ο δημιουργός βρίσκονται εξ ορισμού πλάι. Παρουσιάζεται επίσης η αντίθεση μεταξύ της διάρκειας και της θνητότητας, της πέτρας και της σάρκας, της ισχύος και της φθοράς”, αναφέρει ο καλλιτέχνης στο Slate.

Comments
  1. Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *